• Ster in het A-Z runnen van een kantoor
  • Creatief: voor ieder probleem een oplossing
  • Lifestyle-lover en spare time-interieurstyliste

meetmarcel: meetclaire

Daar zit je dan. Met mijn sollicitatie en een paar cupcakes voor je neus. Zoals je ziet, doe ik de dingen graag wat anders. Ik denk dat we mede daarom goed bij elkaar passen. Bij elkaars persoonlijkheid. Sterker nog: ik las jullie Office Manager-vacature, checkte jullie website en dacht:

”Ja, dit ben ik.”

Jullie proberen ook iets anders te doen dan anderen. Beter. Voorbij wat mensen ‘gewend’ zijn van events. Ik herken het. Het is hoe ik mijn werk als Office Manager uitvoer. Hoe ik in het leven sta. Er zullen veel mensen zijn die jullie nieuwe Office Manager kunnen zijn. Maar niemand zoals ik.

Ik ben een sucker voor lifestyle en alles dat ervaringen tot onvergetelijke herinneringen maakt. Mijn gereedschapskist bevat alles wat het goede beheer en de vlotte werking van jullie kantoor nodig heeft. Maar waar ik jullie misschien nog wel meer plezier mee ga doen, is de houding waarmee ik dat doe:

 

”Your smile is your logo, your personality is your business card, how you leave others feeling after an experience with you becomes your trademark.”

 

Clairified

  • Creatief

    Het perfecte feestje of bijzonder koken? Ik word steevast door vrienden gevraagd voor de organisatie.
  • Go-getter

    In mijn werk stel ik samen met anderen een missie. En daar ga ik dan voor. Niks is te veel.
  • Office-jongleur

    Continu schakelen tussen 4 talen en nóg meer taken. En: altijd kort op de bal.
  • Empatisch

    Privé én zakelijk. High end-klanten vragen veel. Ik snap ze. En ik geef het ze graag.

''Waarom Claire?''

Ik hoor het je denken. Logische vraag. Voor zover deze ‘afwijkende’ sollicitatie dat niet al duidelijk maakt: ik ben goed in de dingen die jullie vragen. De beheersing van talen, een goede gastvrouw zijn en een administratieve alleskunner. Ik weet hoe je goed en confidentieel contact houdt met high-end opdrachtgevers, bijvoorbeeld vanuit mijn laatste functie bij Amby. Niet voor niets vragen diezelfde opdrachtgevers nog steeds naar me.

Maar dat ik het kan, is maar de helft van de reden om voor mij te kiezen. Het gaat net zozeer om wat ik wil. Bijdragen aan de onvergetelijke herinneringen die jullie creëren. Met een dijk van een team dreamdesigners. Niet voor even, maar voor the long run.

Count on me

  • 4

    talen

    Nederlands, English, Français und ein bißchen Deutsch.
  • 95

    + procent

    op de jaarlijkse Amby-audit. Jaar in, jaar uit.
  • 360

    graden

    en een ruime blik, waarmee ik oog heb voor iedereen.

Werkervaring

Office Manager - Amby
Juni 2013 - oktober 2020

Eindverantwoordelijkheid voor de interne werking van het kantoor:

Administratie
• Personeelsadministratie, dossierbeheer en teamcoördinatie;
• Agendabeheer en voorbereiding van vergaderingen;
• Uitwerken van documenten en behandeling van financiële documenten;
• Opvolging van facturatie en betalingen.

Receptie
• Receptie: goed gastvrouwschap;
• Communicatie: afhandelen van alle in- en uitgaande mail, telefonie en post.

Kantoormanagement
• Alle voorkomende werkzaamheden.

Relatiebeheer
• Selectie en klantenservice: matchen huishoudhulp met klanten in twee regio’s, excelleren van services;
• Relatiebeheer en prospectie: maximalisatie omzet en vertegenwoordigen Amby.

Meer weergeven
Interieuradviseur & -stylist - Consultant interieurstyling
September 2012 - heden

Interieurstyling van diverse woningen in België en Nederland (naast mijn vaste baan).

Meer weergeven
Sales Responsible / Stylist - Blanc d’Ivoire
Oktober 2007 - augustus 2012

• Filiaaladministratie, directe verkoop, begeleiden / adviseren klanten bij binnenhuisinrichting;
• Personeels- en winkelbeheer: inkoop collectie M&O Parijs, interieuradvies, styling etalages en winkel;
• Projectbeheer: styling grotere projecten, uitbouw klantenbestand en optimalisatie verkoop.

Meer weergeven
Bedrijfsleidster - Rivièra Maison
Augustus 2006 - september 2007

• Personeelsbeheer: teamlead (5 FTE), personeels- en filiaalbeheer;
• Commercieel beheer: kosten- en stockbeheer, uitbouwen vast klantenbestand, maximalisatie van verkoopcijfer & omzet;
• Dagelijks beheer winkel & collectie: promotieacties en taken t.b.v. klantentevredenheid & verkoop, styling en interieuradvies.

Meer weergeven
Shop / Floor Manager - Massimo Dutti
Juli 2004 - juli 2006

• Personeelsbeheer: personeels- & filiaaladministratie, teamlead (12 FTE);
• Commercieel beheer en uitbouwen vast klantenportfolio;
• Visual merchandising: winkelstyling & -organisatie in lijn met corporate identity.

Meer weergeven
Maatschappelijk werkster - Centrum voor leerlingenbegeleiding
April 2004 - juni 2004

Begeleiden van leerlingen & adviseren ouders, brugfunctie tussen school en ouders.

Meer weergeven

Opleiding

DWW-certificaat - Erkend advies- en cursuscentrum De Woonwijzer (Nieuwdorp)
2002 - 2003

Interieurstylist, certificaat behaald.

Meer weergeven
Sociaal-cultureel werk - Arteveldehogeschool, Gent
2000 - 2003

Professionele Bachelor, diploma behaald.

Meer weergeven

Huishoudelijke mededelingen

  13-04-1984
  Oostlaan 98, Maldegem
  Belgische
  Rijbewijs: B
  Kookgek, reisfanaat en lifestyle-lover
  Onmiddellijk beschikbaar

Time to meet

Er is maar zoveel dat ik met deze sollicitatie duidelijk kan maken aan jullie. Jullie weten zelf als geen ander: het draait om de beleving. Elkaar spreken en zien. Elkaar in de ogen kijken en voelen dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden. Ik heb alvast iets lekkers geregeld voor bij de koffie.

Laten we kennismaken

Bel, mail, of app!