- Ster in het A-Z runnen van een kantoor
- Creatief: voor ieder probleem een oplossing
- Lifestyle-lover en spare time-interieurstyliste
meetmarcel: meetclaire
Daar zit je dan. Met mijn sollicitatie en een paar cupcakes voor je neus. Zoals je ziet, doe ik de dingen graag wat anders. Ik denk dat we mede daarom goed bij elkaar passen. Bij elkaars persoonlijkheid. Sterker nog: ik las jullie Office Manager-vacature, checkte jullie website en dacht:
”Ja, dit ben ik.”
Jullie proberen ook iets anders te doen dan anderen. Beter. Voorbij wat mensen ‘gewend’ zijn van events. Ik herken het. Het is hoe ik mijn werk als Office Manager uitvoer. Hoe ik in het leven sta. Er zullen veel mensen zijn die jullie nieuwe Office Manager kunnen zijn. Maar niemand zoals ik.
Ik ben een sucker voor lifestyle en alles dat ervaringen tot onvergetelijke herinneringen maakt. Mijn gereedschapskist bevat alles wat het goede beheer en de vlotte werking van jullie kantoor nodig heeft. Maar waar ik jullie misschien nog wel meer plezier mee ga doen, is de houding waarmee ik dat doe:
”Your smile is your logo, your personality is your business card, how you leave others feeling after an experience with you becomes your trademark.”
Clairified
-
Het perfecte feestje of bijzonder koken? Ik word steevast door vrienden gevraagd voor de organisatie.
-
Go-getter
In mijn werk stel ik samen met anderen een missie. En daar ga ik dan voor. Niks is te veel. -
Office-jongleur
Continu schakelen tussen 4 talen en nóg meer taken. En: altijd kort op de bal. -
Empatisch
Privé én zakelijk. High end-klanten vragen veel. Ik snap ze. En ik geef het ze graag.
''Waarom Claire?''
Ik hoor het je denken. Logische vraag. Voor zover deze ‘afwijkende’ sollicitatie dat niet al duidelijk maakt: ik ben goed in de dingen die jullie vragen. De beheersing van talen, een goede gastvrouw zijn en een administratieve alleskunner. Ik weet hoe je goed en confidentieel contact houdt met high-end opdrachtgevers, bijvoorbeeld vanuit mijn laatste functie bij Amby. Niet voor niets vragen diezelfde opdrachtgevers nog steeds naar me.
Maar dat ik het kan, is maar de helft van de reden om voor mij te kiezen. Het gaat net zozeer om wat ik wil. Bijdragen aan de onvergetelijke herinneringen die jullie creëren. Met een dijk van een team dreamdesigners. Niet voor even, maar voor the long run.
Look & c.
Count on me
-
4
talen
Nederlands, English, Français und ein bißchen Deutsch. -
95
+ procent
op de jaarlijkse Amby-audit. Jaar in, jaar uit. -
360
graden
en een ruime blik, waarmee ik oog heb voor iedereen.
Werkervaring
-
Office Manager - AmbyJuni 2013 - oktober 2020
-
Eindverantwoordelijkheid voor de interne werking van het kantoor:
Administratie
• Personeelsadministratie, dossierbeheer en teamcoördinatie;
• Agendabeheer en voorbereiding van vergaderingen;
• Uitwerken van documenten en behandeling van financiële documenten;
• Opvolging van facturatie en betalingen.Receptie
• Receptie: goed gastvrouwschap;
• Communicatie: afhandelen van alle in- en uitgaande mail, telefonie en post.Kantoormanagement
• Alle voorkomende werkzaamheden.Relatiebeheer
Meer weergeven
• Selectie en klantenservice: matchen huishoudhulp met klanten in twee regio’s, excelleren van services;
• Relatiebeheer en prospectie: maximalisatie omzet en vertegenwoordigen Amby. -
Interieuradviseur & -stylist - Consultant interieurstylingSeptember 2012 - heden
-
Interieurstyling van diverse woningen in België en Nederland (naast mijn vaste baan).
Meer weergeven -
Sales Responsible / Stylist - Blanc d’IvoireOktober 2007 - augustus 2012
-
• Filiaaladministratie, directe verkoop, begeleiden / adviseren klanten bij binnenhuisinrichting;
Meer weergeven
• Personeels- en winkelbeheer: inkoop collectie M&O Parijs, interieuradvies, styling etalages en winkel;
• Projectbeheer: styling grotere projecten, uitbouw klantenbestand en optimalisatie verkoop. -
Bedrijfsleidster - Rivièra MaisonAugustus 2006 - september 2007
-
• Personeelsbeheer: teamlead (5 FTE), personeels- en filiaalbeheer;
Meer weergeven
• Commercieel beheer: kosten- en stockbeheer, uitbouwen vast klantenbestand, maximalisatie van verkoopcijfer & omzet;
• Dagelijks beheer winkel & collectie: promotieacties en taken t.b.v. klantentevredenheid & verkoop, styling en interieuradvies. -
Shop / Floor Manager - Massimo DuttiJuli 2004 - juli 2006
-
• Personeelsbeheer: personeels- & filiaaladministratie, teamlead (12 FTE);
Meer weergeven
• Commercieel beheer en uitbouwen vast klantenportfolio;
• Visual merchandising: winkelstyling & -organisatie in lijn met corporate identity. -
Maatschappelijk werkster - Centrum voor leerlingenbegeleidingApril 2004 - juni 2004
-
Begeleiden van leerlingen & adviseren ouders, brugfunctie tussen school en ouders.
Meer weergeven
Opleiding
-
DWW-certificaat - Erkend advies- en cursuscentrum De Woonwijzer (Nieuwdorp)2002 - 2003
-
Interieurstylist, certificaat behaald.
Meer weergeven -
Sociaal-cultureel werk - Arteveldehogeschool, Gent2000 - 2003
-
Professionele Bachelor, diploma behaald.
Meer weergeven
Huishoudelijke mededelingen
13-04-1984
Oostlaan 98, Maldegem
Belgische
Rijbewijs: B
Kookgek, reisfanaat en lifestyle-lover
Onmiddellijk beschikbaar
Time to meet
Er is maar zoveel dat ik met deze sollicitatie duidelijk kan maken aan jullie. Jullie weten zelf als geen ander: het draait om de beleving. Elkaar spreken en zien. Elkaar in de ogen kijken en voelen dat het een onvergetelijke ervaring gaat worden. Ik heb alvast iets lekkers geregeld voor bij de koffie.